Τα νέα του Ιερού Ναού μας για τον Απρίλιο

1. Κατά το μήνα Απρίλιο ο Εσπερινός και το Μέγα Απόδειπνο αρχίζουν στις 6:00μ.μ. Ο Όρθρος τις Κυριακές στις 6:30-9:35π.μ.

Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Χριστέ μου, αληθινά δικός Σου


Χριστέ μου, σήμερα θέλω να Σου ανοίξω μια πόρτα στην ψυχή μου.
Έλα για λίγο μέσα έστω κι αν είναι σκοτεινά και βρώμικα.
Δείξε μου τον δρόμο που οδηγεί στον Παράδεισο.
Βοήθησέ με να καθαρίσω όλο τον μέσα κόσμο μου και ν' ανάψω το καντηλάκι μου.
Βοήθησέ με σε παρακαλώ να χτίσω μέσα μου ένα ναό δικό Σου.
Να τον οικοδομήσω με υπακοή, αγάπη, ελπίδα, πίστη και υπομονή.
Κι όλα τα λάθη που θα κάνω, δείξε μου Σε παρακαλώ να τα διορθώσω.
Ας είναι το δάκρυ μου ζεστό και ικανό να καθαρίσει τη λερωμένη μου ψυχή.
Δεν είμαι Άγιος όμως κάθε μέρα θα προσπαθώ να Σε στεναχωρώ όλο και λιγότερο.
Χριστέ μου Σ' ευχαριστώ που Είσαι μέσα μου, κι ας μην Σε νιώθω πάντα κοντά μου.
Σ' ευχαριστώ που με φωτίζεις και με δυναμώνεις για να μπορώ να στέκομαι όρθιος στα πόδια μου.
Σ' ευχαριστώ που έχεις στη Γη ανθρώπους αληθινά δικούς Σου που μπορούν και με καθοδηγούν!
Προσεύχομαι μια μέρα να έρθω για πάντα στην αγκαλιά Σου!

Αληθινά δικός Σου,
...

Δεν υπάρχουν σχόλια: