Τα νέα του Ιερού Ναού μας για τον Απρίλιο

1. Κατά το μήνα Απρίλιο ο Εσπερινός και το Μέγα Απόδειπνο αρχίζουν στις 6:00μ.μ. Ο Όρθρος τις Κυριακές στις 6:30-9:35π.μ.

Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

Δεν έχω χρόνο...;


Ξύπνησα ένα πρωί και βιάστηκα ν'αρχίσω τη μέρα μου.

Είχα τόσα πολλά να κάνω που δεν είχα χρόνο να προσευχηθώ.

Τα προβλήματα που με βρήκαν ήταν πολλά και τα καθήκοντά ασήκωτα.



Γιατί δεν με βοηθά ο Θεός; Αναρωτήθηκα.

Και μου απάντησε: " Μα δεν μου το ζήτησες; "


Προσπάθησα να έρθω κοντά Στο Θεό. Χρησιμοποίησα όλα τα κλειδιά στη κλειδαριά.

Ο Θεός με επέπληξε με ηρεμία: " Παιδί μoυ δεν μου κτύπησες την πόρτα. "

Ξύπνησα νωρίς αυτό το πρωί και σταμάτησα πριν αρχίσω τη μέρα μου.

Είχα τόσα πολλά να κάνω, που έπρεπε να βρω χρόνο να προσευχηθώ


Αναδημοσίεση από: Ορθόδοξο Ιστολόγιο Επαρχίας Αμμοχώστου

Ημερομηνία Ανάρτησης: 08/10/2010

Δεν υπάρχουν σχόλια: