Τα νέα του Ιερού Ναού μας για τον Απρίλιο

1. Κατά το μήνα Απρίλιο ο Εσπερινός και το Μέγα Απόδειπνο αρχίζουν στις 6:00μ.μ. Ο Όρθρος τις Κυριακές στις 6:30-9:35π.μ.

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

Προσευχή, η ψυχική ενδυνάμωση

Ας μην παρακαλώ να προστατευτώ από κινδύνους αλλά να τους αντιμετωπίζω άφοβα!

Ας μην εκλιπαρώ να σταματήσει ο πόνος αλλά να έχω το κουράγιο να το νικήσω!

Ας μη ψάχνω για συμμάχους στη μάχη της ζωής αλλά ας στρέφωμαι σε έσενα!

Ας μη λαχταρώ όλο αγωνία και φόβο να σωθώ αλλά ας ελπίζω ότι θα έχω την υπομονή να κερδίσω την ελευθερία μου!

Κάνε να μην είναι δειλός και να αισθάνομαι τη χάρη σου στην επιτυχία μόνο αλλά ασε να νιώσω το σφίξιμο του χερίου σου στη αποτυχία μου!

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο Θεός αντιλήπτωρ μου Ει. Το έλεος σου προφθάσει με! Ας βρίσκουμε την προοπτική σε όλα! Δεν υπάρχουν προβλήματα αλλά ευκαιρίες!

Ποιήσωμεν την ανάγκην φιλοτιμίαν! Αυτό που έχουμε ανάγκη,τον Αγιασμό, να το μετατρέψουμε σε φιλότιμη και ταπεινή προσευχή προς τον Κύριο. Τι τιμή να μετέχουμε στον Σταυρό του Χριστού, να ερχόμαστε κοντά Του! Δως μου Κύριε την δύναμη να συνεχίσω να μετέχω της Χάριτος του Σταυρού Σου. Να μην λιποψυχήσω. Να συνεχίσω να κερδίζω τους πόντους της Αγάπης Σου.