Τα νέα του Ιερού Ναού μας για τον Απρίλιο

1. Κατά το μήνα Απρίλιο ο Εσπερινός και το Μέγα Απόδειπνο αρχίζουν στις 6:00μ.μ. Ο Όρθρος τις Κυριακές στις 6:30-9:35π.μ.

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Χριστέ μου είσαι όλος αγάπη (μικρές προσευχές)


Τα μάτια σαν κλείνω το βράδυ
τα χέρια ενώνω σφιχτά
και μες στην καρδιά μου ένα χάδι
το νιώθω μ' αγγίζει απαλά.

Καβάλα στη ράχη της νύχτας
τα χείλη μου λεν την ευχή
Χριστέ πριν μου πεις καληνύχτα
εντός μου Έλα χάραξε αυγή.


επωδός
Μικρές προσευχές θέλω να είναι οι στιγμές
να είμαι 'γω κοντά Σου
μαζί με χιλιάδες Αγγέλων μορφές
τα χείλη μας λεν τ' όνομά Σου.

Ας γίνει η ψυχή μου αγνή στο ζητώ
σε μήκη και πλάτη
το Φως Σου να έχω για πάντα οδηγό
Χριστέ μου είσαι Όλος Αγάπη.


Απλώνει το φως της η μέρα
τα μάτια ανοίγω, ξυπνώ
Χριστέ σα μου πεις καλημέρα
στο στήθος φιλώ το σταυρό.

Καινούργιος αγώνας μπροστά μου
ο φόβος μου όμως απών
σαν Είσαι κοντά στήριγμά μου
τα πάντα να κάνω μπορώ.

Από την Κατασκήνωση του Ι. Ν. Αγίου Νικολάου Έγκωμης, Φιλάνι 2011

Φωνή: Αυγή Χατζηπαύλου
Στίχοι - Μουσική: ευ Ζην

Δεν υπάρχουν σχόλια: