Τα νέα του Ιερού Ναού μας για τον Ιούνιο

1. Η Νηστεία των Αγίων Αποστόλων
Ονομάζεται έτσι γιατί προηγείται των δύο Αποστολικών Εορτών. Της εορτής των Πρωτοκορυφαίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στις 29 Ιουνίου και της Συνάξεως των δώδεκα Αποστόλων στις 30 Ιουνίου. Τη νηστεύουμε προς τιμή τους και τους μιμούμεθα που νήστευαν και εγκρατεύοντο μέχρι θανάτου για να μας διδάξουν τις Ευαγγελικές Αλήθειες. Η νηστεία αυτή δεν έχει καθορισμένη χρονική περίοδο. Αρχίζει τη Δευτέρα μετά την Κυριακή των Αγίων Πάντων και λήγει στις 29 Ιουνίου (στις 29 δε νηστεύουμε εκτός αν πέσει Τετάρτη ή Παρασκευή οπότε καταλύουμε ψάρι). Φέτος η νηστεία αρχίζει από τις 20 Ιουνίου και λήγει στις 29. Είναι η ίδια με τη νηστεία των Χριστουγέννων.
*Για περισσότερες πληροφορίες όσον αφορά το θέμα της νηστείας συμβουλευτείτε τον πνευματικό σας.

2. Εξωκλήσι Μεγάλου Βασιλείου και Αγίας Αγάπης
Με ιδιαίτερη χαρά σας ενημερώνουμε ότι βρισκόμαστε στην φάση εικονογράφησης του τέμπλου στο Ξωκλήσι Αναστάσεως στο νέο κοιμητήριο και στο Ξωκλήσι Αγίων Βασιλείου και Αγάπης στην Αγία Νάπα. Όσοι επιθυμούν να γίνουν δωρητές για τις εικόνες του τέμπλου και να γραφτούν τα ονόματα τους υπέρ υγείας και υπέρ αναπαύσεως των δικών τους ανθρώπων μπορούν να αποταθούν στον κ.Μάριο Πέροικο 99637877.

3. Κατά το μήνα Ιούνιο ο Εσπερινός αρχίζει στις 7:00μ.μ. Ο Όρθρος τις Κυριακές στις 6:00π.μ.-9:30π.μ., και τις καθημερινές 6:30π.μ - 8:30π.μ
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Χριστέ μου είσαι όλος αγάπη (μικρές προσευχές)


Τα μάτια σαν κλείνω το βράδυ
τα χέρια ενώνω σφιχτά
και μες στην καρδιά μου ένα χάδι
το νιώθω μ' αγγίζει απαλά.

Καβάλα στη ράχη της νύχτας
τα χείλη μου λεν την ευχή
Χριστέ πριν μου πεις καληνύχτα
εντός μου Έλα χάραξε αυγή.


επωδός
Μικρές προσευχές θέλω να είναι οι στιγμές
να είμαι 'γω κοντά Σου
μαζί με χιλιάδες Αγγέλων μορφές
τα χείλη μας λεν τ' όνομά Σου.

Ας γίνει η ψυχή μου αγνή στο ζητώ
σε μήκη και πλάτη
το Φως Σου να έχω για πάντα οδηγό
Χριστέ μου είσαι Όλος Αγάπη.


Απλώνει το φως της η μέρα
τα μάτια ανοίγω, ξυπνώ
Χριστέ σα μου πεις καλημέρα
στο στήθος φιλώ το σταυρό.

Καινούργιος αγώνας μπροστά μου
ο φόβος μου όμως απών
σαν Είσαι κοντά στήριγμά μου
τα πάντα να κάνω μπορώ.

Από την Κατασκήνωση του Ι. Ν. Αγίου Νικολάου Έγκωμης, Φιλάνι 2011

Φωνή: Αυγή Χατζηπαύλου
Στίχοι - Μουσική: ευ Ζην

Τρίτη 4 Απριλίου 2017

"Ο Θεός αγάπη εστί"


Όταν τα μάτια μου υψώνω στον Θεό
ομολογώ για την ορθόδοξή μου πίστη
τα δάχτυλά μου σχηματίζουν τον σταυρό
και η γαλήνη στην ψυχή μου θέση βρίσκει.

Κι αν δεν μπορώ στον ουρανό να ανεβώ
από τη γη Τον προσκυνώ και Τον δοξάζω
κάθε μου σκέψη εγώ θα Του εμπιστευθώ
μονάχα πράξεις π’ αγαπά πάντα να κάνω.

«Δόξα Πατρί και τω Υιώ και τ’ Άγιο Πνεύμα»
έτσι ζεσταίνω την καρδιά με προσευχή
είν’ η ψυχή μου με χαρά γεμάτη τέρμα
και η καρδιά μου διψασμένη γι’ αρετή.

Τι κι αν σκοντάψω και για λίγο γονατίσω
πάνω σηκώνομαι και κάνω νέα αρχή
κι όταν μετάνοια απ’ το Θεό ζητήσω
θυμάμαι πάντα «ο Θεός αγάπη εστί.»

Παρηγοριά μου και βοήθεια ο Χριστός
και η ελπίδα στηριγμένη στον Πατέρα
τ’ Αγίου Πνεύματος η Χάρη οδηγός
ένας Θεός συνοδοιπόρος κάθε μέρα.

Έτσι η ψυχή μου μένει πάντα φωτεινή
στο θέλημά Του συνεχώς παραδομένη
η εξομολόγηση την κάνει ταπεινή
και Τον δοξάζει πάντα κεχαριτωμένη.

ζ.α.

Τρίτη 26 Ιουλίου 2016

Αγία Τριάδα - Χριστιανικό τραγούδι



Ένα τραγούδι που γράφτηκε για τη φετινή κατασκηνωτική περίοδο του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου Έγκωμης στο Φιλάνι με γενικό θέμα "Αγία Τριάδα".

Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

Αποτελέσματα Διαγωνισμού Χριστιανικού Τραγουδιού


Με τη βοήθεια του Θεού και της Παναγίας διοργανώσαμε τον Διαγωνισμό Χριστιανικού Τραγουδιού. Ο διαγωνισμός ξεκίνησε την Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013 και ολοκληρώθηκε στις Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013.

Η κριτική επιτροπή άκουσε όλες τις συνθέσεις και διάβασε όλους τους στίχους με περίσσεια προσοχή. 8 μέλη απαρτίζουν την κριτική επιτροπή, όλοι τους με πτυχία μουσικής στην κιθάρα, βυζαντινή μουσική, αρμονία, πιάνο, μπάσο και μουσικολογία μεταξύ άλλων.

Θερμά συγχαρητήρια στους νικητές καθώς και σε όλους τους συμμετέχοντες. Θα επικοινωνήσουμε με τους νικητές για να παραλάβουν τα αναμνηστικά τους δώρα.

Τα αποτελέσματα χωρίζονται σε δύο κατηγορίες (α) στίχου και (β) ολοκληρωμένου τραγουδιού.
 
(α) Αποτελέσματα διαγωνισμού στίχου
     1. Έχω τη δύναμη  
     2. Δόξα Σοι
     3. Όπως κι αν ήμουν, ήρθες
     4. Ευχαριστία
     5. Μέγα και Άγιε

(β) Αποτελέσματα διαγωνισμού ολοκληρωμένου τραγουδιού 
     1. Έχω τη δύναμη
    
     2. Δόξα Σοι
     
     3. Έχω τη δύναμη
     
     4. Ευχαριστία
     
     5. Έχω τη δύναμη

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

Ειρήνη Υμίν - Χριστιανικό τραγούδι

Το τραγούδι αυτό γράφτηκε για την κατασκήνωση του Αγίου Νικολάου Έγκωμης για την Κατασκηνωτική Περίοδο Καλοκαίρι 2013 - Φιλάνι, με προτροπή του Ιερέος της ενορίας Αγίου Νικολάου Έγκωμης. Το θέμα της φετινής κατασκήνωσης είναι "Ειρήνη Υμίν".

Στίχοι-μουσική-φωνές-ενορχήστρωση: Ομάδα νέων Αγίου Νικολάου Έγκωμης

Ηχογραφήθηκε από μια ομάδα κοριτσιών της ενορίας και συμπεριλήφθηκε μαζί με πολλά άλλα τραγούδια σ' ένα cd που δίνεται ως ενθύμιο στους κατασκηνωτές και τις κατασκηνώτριες κατά τη φετινή κατασκηνωτική περίοδο.

Ευχόμαστε από καρδιάς να το αγκαλιάσετε και να το αγαπήσετε όπως κι εμείς, εις δόξαν Κυρίου! Ο Θεός μαζί μας!


Νικηφόρα αγάπη, βασιλεία Θεού
χαράζει στον κόσμο το κάθε λεπτό
η Ανάσταση ανθίζει ελπίδα παντού
την πίστη μου άφοβα για να ομολογώ.


επωδός
«Ειρήνη υμίν» μας λέει ο Χριστός
μαζί μας είναι εδώ Ζωντανός
ούτε θάνατος, ούτε διωγμός
δεν θα μας στερήσει του Παράδεισου το Φως.


Ας διδάξουμε όλοι της πίστης το Φως
στα παιδιά, στους μεγάλους, σε κάθε ψυχή
ας γίνει η Γη αληθινός ουρανός
σε κάθε γωνιά της η αγάπη να ζει.

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2012

Μεταμορφωνόμαστε μαζί

 Το τραγούδι αυτό μαζί με άλλα 2 γράφτηκε για την κατασκήνωση του Αγίου Νικολάου Έγκωμης για την Κατασκηνωτική Περίοδο Καλοκαίρι 2012 - Φιλάνι, με προτροπή του Ιερέος της ενορίας Αγίου Νικολάου Έγκωμης. Το θέμα της φετινής κατασκήνωσης ήταν η Μεταμόρφωση.

Στίχοι-μουσική-φωνές-ενορχήστρωση: Ομάδα νέων Αγίου Νικολάου Έγκωμης

Ηχογραφήθηκε από μια ομάδα κοριτσιών της ενορίας και συμπεριλήφθηκε μαζί με πολλά άλλα τραγούδια σ' ένα cd που δόθηκε ως ενθύμιο στους κατασκηνωτές και τις κατασκηνώτριες κατά τη φετινή κατασκηνωτική περίοδο.

Ευχόμαστε από καρδιάς να το αγκαλιάσετε και να το αγαπήσετε όπως κι εμείς, εις δόξαν Κυρίου! Ο Θεός μαζί μας!


Όταν υπακούμε στο Θεό
κάνουμε θυσία το εγώ
κι έχουμε τα χέρια καθαρά
η αγάπη μέσα να χωρά.

Όταν τα ενώνουμε μαζί
Θεία Χάρη εκπέμπει η προσευχή
κι η αγάπη δίπλα μας σκορπά
όλη η πλάση να χαμογελά.


επωδός
Μεταμορφωνόμαστε μαζί
από την καρδιά ως την ψυχή
βήμα βήμα πάμε ως το Θεό
έχοντας στην πλάτη το σταυρό.

Μέσα στης αγάπης τη γιορτή
ο Χριστός αιώνια μας καλεί
για να βρούμε εμείς παρηγοριά
μέσα στη γλυκιά Του αγκαλιά.


Κάθε αδυναμία μας μπορεί
σ' αρετή να μεταμορφωθεί
όταν ο καθένας από μας
με την αμαρτία πολεμά.

Κι όταν με μετάνοια λουστεί
η ψυχή μας θα εξαγνιστεί
μια διαδρομή που διαρκεί
όσα χρόνια ζούμε εδώ στη γη.


Μπορείτε να ακούσετε το τραγούδι "Με μιαν ελπίδα" πατώντας εδώ.

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Με μιαν ελπίδα


Το τραγούδι αυτό μαζί με άλλα 2 γράφτηκε για την κατασκήνωση του Αγίου Νικολάου Έγκωμης για την Κατασκηνωτική Περίοδο Καλοκαίρι 2012 - Φιλάνι, με προτροπή του Ιερέος της ενορίας Αγίου Νικολάου Έγκωμης. Το θέμα της φετινής κατασκήνωσης ήταν η Μεταμόρφωση.

Στίχοι-μουσική-φωνές-ενορχήστρωση: Ομάδα νέων Αγίου Νικολάου Έγκωμης

Ηχογραφήθηκε από μια ομάδα κοριτσιών της ενορίας και συμπεριλήφθηκε μαζί με πολλά άλλα τραγούδια σ' ένα cd που δόθηκε ως ενθύμιο στους κατασκηνωτές και τις κατασκηνώτριες κατά τη φετινή κατασκηνωτική περίοδο.

Ευχόμαστε από καρδιάς να το αγκαλιάσετε και να το αγαπήσετε όπως κι εμείς, εις δόξαν Κυρίου! Ο Θεός μαζί μας!


Σήμερα ξύπνησα κρατώντας την αγάπη
είπα θα δω πια τη ζωή μου μες στα μάτια
δε θέλω πάλι να κρυφτώ μέσα σε λάθη
να με πληγώνουν του εαυτού μου τα κομμάτια.

επωδός
Με μιαν ελπίδα τη ζωή μου ζωγραφίζω
κι έχω της πίστης μου τη φλόγα μες στο σώμα
σ' όλα τα δύσκολα εγώ θ' ανηφορίζω
με το Χριστό για οδηγό μου στον αγώνα.

Στην πρώτη θέση της καρδιάς μου ένας ήλιος
στα σκαλοπάτια του Θεού για να με πάει
δείχνει το δρόμο σαν καλύτερός μου φίλος
κι ακολουθώ πια της ψυχής το μονοπάτι.

Παρασκευή 30 Μαρτίου 2012

Κάνε Θεέ μου...



Κάνε να λιώσουνε τα χιόνια,
κάνε να φύγει ο χειμώνας,
κάνε, Θεέ μου, το κρύο να σβήσει,
κάνε όπως πρώτα το χρώμα της φύσης.

Κάνε την κάμπια πεταλούδα,
κάνε απ’ τις στάχτες ν’ ανθίσουν λουλούδια,
κάνε, Θεέ μου, να πάρουνε σάρκα,
σάρκα κι οστά τα όνειρά μας.

Στείλε, Θεέ μου, ουράνιο τόξο,
στείλε την άνοιξη που λείπει τόσο,
στείλε στη μέρα και πάλι στον ήλιο,
στείλε τη νύχτα αστέρια χρυσά.
Κάνε η αγάπη να διώξει το μίσος,
κάνε τον ουρανό γαλάζιο ξανά.

Κάνε τον άνεμο να σωπάσει,
κάνε το κύμα να κοπάσει,
κάνε, Θεέ μου, η σιγή να μιλήσει,
κάνε στη γη ν’ απλωθεί η γαλήνη.

Κάνε να σπάσουνε οι πάγοι,
κάνε το φως τις ψυχές να ζεστάνει,
κάνε ουρανό, Θεέ, την καρδιά μας.
Αχ! Να χωρούσε, να χωρούσε τα πάντα.

Στείλε, Θεέ μου, ουράνιο τόξο… (δις)


Πηγή: δίσκος Ουρανοδρόμοι, παραγωγή «Χαρούμενοι Αγωνιστές».


Αναδημοσίευση από: η Αγάπη πάντα ελπίζει