Τα νέα του Ιερού Ναού μας για τον Απρίλιο

1. Κατά το μήνα Απρίλιο ο Εσπερινός και το Μέγα Απόδειπνο αρχίζουν στις 6:00μ.μ. Ο Όρθρος τις Κυριακές στις 6:30-9:35π.μ.

Τετάρτη 30 Ιουνίου 2010

Όταν νιώθεις φόβο, να θυμάσαι ότι ...


- Ο Θεός είναι μαζί σου: "Μη φοβάσαι γιατί Εγώ είμαι μαζί σου, μην τρομάζεις διότι Εγώ είμαι ο Θεός σου" (Ησαΐας 41:10)


- Ο Κύριος ελευθερώνει: "Ζήτησα τον Κύριο και με άκουσε και από όλους τους φόβους μου με ελευθέρωσε" (Ψαλμός 34:4-5)


- Πίστη στο Θεό: "Ας μην ταράζεται η καρδιά σας, να πιστεύετε στο Θεό, και σε μένα να πιστεύετε" (Ιωάννης 14:1)


Ημερομηνία Ανάρτησης: 30/6/2010

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ένα υπέροχο βίντεο για την παρουσίαση του βιβλιου του Κλάους Κένεθ "Χιλιάδες μίλια προς τον τόπο της καρδιάς''

Αυτός πήγε στην Ινδία για να βρει την αλήθεια. Έψαχνε την Αλήθεια και την βρήκε μέτα από χρόνια αναζητήσεως. Οδηγός του ο Άγιος (για μένα) Σοφρώνιος του Εσσεξ. Πως συναντήθηκαν; Παρολιγο να τον πατησει με το αυτοκίνητο.

Σημαντικό όμως αυτό που είπε όταν έκανε διαλογισμό. Είδε με τους οφθαλμούς του σώματος τους δαιμόνες!

Μακάρι εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί της ταυτότητας να έχουμε αν μη τι άλλω την δική του μετάνοια.

Παύλος

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη, το βίντεο

http://intv.gr/site/index.php/video/biblio/234---q------q